سام و کامبیز(پست ثابت)
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

سلااااااااااااااااااااام دوستای گلمممممممممممممم

 

سااااااااااااال نو مباااااااااااااااااااااارک

 

 

 

ااااااااااااااامیدوارم سال خیلی خوبی براتون باشه

 



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت14:15---1 فروردين 1393
پس سرکار بودیم شایعه بوده تا ساعت 3 بیدار بودم دیگه داشت رو کاناپه خوابم میبرد

نیلوفر
ساعت13:30---1 فروردين 1393
رها جون بالاخره داداشی دیشب اومده تو شبکه ی جام جم یا نه???????
پاسخ: نه عزیزم من تا 4صبح نگاه کردم نیومدن


نیلوفر
ساعت10:17---1 فروردين 1393
رها چرا اینجوری شده چرااا اینقدر زیاد یه کامنت تو پست
پاسخ: نمیدونم عزیز دلمممممممم پاکشون کردم.تبادل لینک اتوماتیکه به زور میخان لینکشون کنم


نیلوفر
ساعت2:54---1 فروردين 1393
رهاااا بیداری چشمام داره میره رو هم پس چرا داداشی رو دعوت نمیکنه
پاسخ: فک نکنم دیگه بیان.........نیلو برا اقاسام بنویس اضافه وزن براشون خوب نیست کامنتهای منو تو اینستا اقاسااااااااااااام بخون


نیلوفر
ساعت23:55---29 اسفند 1392
نه هنوز نیومده راستی پژمان جمشیدی امروز سه ستاره هم دعوت بود
پاسخ: اره اومده بود اصلا خوشم نمیاد جوری ازش تعریف میکنن انگار فقط این سریال همین یک بازیگرو داشته خخخخخخ


نیلوفر
ساعت23:32---29 اسفند 1392
از وقتی که داداشی اومد حدود 20 دقیقه تا 25 اخه من درست ندیدم ظبط کردم بعدا ببینم ولی خیلی ناز شده یکمی هم چاق
پاسخ: من دارم جام جم انلاین میبینم.........جام جم 1 میان؟؟؟؟؟؟؟؟هنوز نیومدن که؟؟؟؟؟؟؟


نیلوفر
ساعت22:13---29 اسفند 1392
من ظبط کردم واااای داداشی خیلی ناز شده بود
پاسخ: خیلی چاق شده بود.....چنددقیقه بود نیلوفر؟


نیلوفر
ساعت19:42---29 اسفند 1392
رها امشب ساعت 21 داداشی در شبکه ی چهار بعد ساعت23 در شبکه جام جم سحر تو وبش گذاشته
پاسخ: من دیرمتوجه شدمممممممممم وقتی زدم کانال چهار تموم شده بود


رزا وطن پور
ساعت11:55---29 اسفند 1392
نوروز،يادگار دين زرتشت،مهر كورش،جام جمشيد،تير آرش،خون سهراب،رخش رستم،عشق بابك،مبارك!

بیا بغل رزا رها.
پاسخ: سلام رزاجووووووووونم امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشی بیا بغلممممم بوس


مهلا( بانو)
ساعت0:51---29 اسفند 1392
رها جون



این عکس خیلی خوشگله



چهره سام خیلی جذابه تو این عکس



سال نو رو پیشاپیش بهت تبریک میگم

انشالله که سال پر خیر و برکتی پیش رو داشته باشی

پای سفره هفت سین و موقع تحویل سال مهلا بانو رو یاد کن



مرسی
پاسخ: سلام مهلابانو جون خودم............ایشالاااااااااا شما هم سال خوبی داشته باین و به همه ارزوهاتون برسین


مرضیه
ساعت0:50---29 اسفند 1392
سلاااااااااااااام رهاجووووووووووونم

واااااااااااااااای آخ جووووووووونم چه پست ثابت باحال و بی نظیری گذاشتیمیسی رهایی

فدااااااااااااااای آقاسااااااااااااااام جووووووووونم بشم که نگاشم بی مثاله

خلاصه دست گلت درد نکنه رهاجووووووووونم خیلی خیلی خوشمله این عکس



رهااااااااااایی جووووووونم اومدن عید نوروز رو به تو عزیزدلم تبریک میگم

امیدوارم سال خیلی خوبی واست باشه

پر از قشنگیهای بی پایان
پاسخ: عیدشماهم مبارک عزیزممممممم ایشالاااااااااااااااایال خوبی داشته باشی


roz
ساعت21:08---28 اسفند 1392
نیاز جان منم بهارباش ضبط کردم یعنی هر برنامه ای ازقبل خبر داشته باشم میضبطم

آخه من با یه بار و دو بار دیدن داداشم که سیر نمیشم

حالا اگه بخوای متن گفتگوشو مینویسم رها جون بزاره تو وب

بعدشم نگاه داداشم هیچ جوری نیس خعلیم خوبه

من که داداشم بی ریش با ریش کوتاه بلند چاق لاغر هر جور که باشه دوس دارم

مرسی رها جون سال نو شما هم مبارکککککککککککککککک
پاسخ: عید شما هم مبارک رز عزیزمممممممم


نیاز
ساعت19:27---28 اسفند 1392
چرا این شکلی شد آخه

نیاز
ساعت19:24---28 اسفند 1392
بهار بهترین بهانه برای آغز و آغاز بهترین بهانه برای زیستن است آغاز بهارت مبارک رهااااااااااااجون منم فک میکنم یه جوری نگاه میکنه
پاسخ: عید شما هم مبارک نیاز عزیزممممممممممممم


نیاز
ساعت19:18---28 اسفند 1392
رهااااااااا منظورم از فایل این بود که تو برنامه بهار باش اون قسمتی که داداشی بودصداشو ضبط کردم ولی بعدش زیاد صداش واضع نبود

می خواستم دس به دست هم دهیم صداشو کشف کنیم بعد متن گفت و گو هاشو بذاری وب.

راستی فک کنم منظورش از اونایی که حمایتش میکنن ما بودیم

ممممممممنون
پاسخ: بله منم فک کنم منظورشون ما بودیم......میسی عزیزم حالا ایرادی نداره گلمممممممم.......خواهش میشود عزیزدلم


نیاز
ساعت18:58---28 اسفند 1392
سلام

منم دوسش دارم ولی اگه ته ریش بود و ریش داداشی اینقده بلند نبود بهتر بودش
پاسخ: ولی خیلی ترسناک نیگا میکنن .........سال نو مبارک عزیزممممممم


roz
ساعت17:12---28 اسفند 1392
رها جون منم این عکس خیلی میدوستم

داداشم خیلی ناناز شده

ایشالا سال جدید سال خیلی خوبی براش باش به قول هومن از زمین وآسمون به سرش پول وطلا بباره

قربونش برم الهییییییییییییییییییی

ممنونننننن
پاسخ: ایشالااااااااااااا عزیزم............سال نو شما هم مبارک


نیلوفر
ساعت15:35---28 اسفند 1392
اره عکس قشنگیه چرا این پستو ثابت کردی البته کار خوبی کردي خخخخخخخ
پاسخ: اولااااااااا اقااسااااااااااااااام خیلی ترسناکن دوما سفره هفت سین جلوشونه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها